Lidt om mig

Mit billede
Velkommen til min blog om kager. Jeg er født i 1976 og bor sammen med min kæreste og vores to piger fra 2008 og 2012. I sommeren 2011 blev jeg introduceret for denne kæmpe kage-verden, da jeg skulle deltage i en kagekonkurrence i min datters børnehave. Siden har jeg lavet kager til mange begivenheder, men jeg lærer stadig og skaber erfaringer, hver gang en ny kage bli'r bagt og dekoreret. Ja, jeg er gået hen og blevet lidt af en "kage-nørd"! Har du spørgsmål til nogle af mine kager, en kommentar, ris, ros eller er der noget, du gerne vil vide, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

26. oktober 2013

Fødselsdag med løbehjul - 26. oktober 2013.

Min kollegas søn blev 10 år og den første runde fødselsdag, skal da fejres på behørig vis. Hans kæreste eje er hans helt unikke løbehjul, som han har lavet sammen med sin far, så det var kage-ønsket. Kagen skulle helst ikke blive for "piget", så den er pyntet enkelt med fortov, græs, sten og lidt blomster. Græsset er farvet icing.

Drømmekage med drømmekagefyld i midten.
Løbehjulet lavede jeg mange dage i forvejen, så det kunne tørre helt op, og derefter er det samlet i dele med grillspyd og tandstikkere. Selve ståpladen er malet med fødevaretusser...... 
Billedet nederst er det rigtige løbehjul!

WebRep
currentVote
noRating
noWeight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar