Lidt om mig

Mit billede
Velkommen til min blog om kager. Jeg er født i 1976 og bor sammen med min kæreste og vores to piger fra 2008 og 2012. I sommeren 2011 blev jeg introduceret for denne kæmpe kage-verden, da jeg skulle deltage i en kagekonkurrence i min datters børnehave. Siden har jeg lavet kager til mange begivenheder, men jeg lærer stadig og skaber erfaringer, hver gang en ny kage bli'r bagt og dekoreret. Ja, jeg er gået hen og blevet lidt af en "kage-nørd"! Har du spørgsmål til nogle af mine kager, en kommentar, ris, ros eller er der noget, du gerne vil vide, så er du meget velkommen til at skrive til mig.

22. september 2015

Liverpool fodboldkage - 20. juni 2015

Thomas er min lillebrors kollega, som skulle holde 40-års fødselsdag x2, og som gerne ville have en fodboldkage x2. Det skulle bare være noget med yndlingsholdet Liverpool, og kagerne måtte gerne være ens..... Jeg fandt frem til, at Liverpool har et meget karakteristisk emblem, som nærmest er et våbenskjold, og sætningen: "You'll never walk alone" er jo legendarisk for liverpool-fans, så hvad var mere nærliggende, end at lave deres våbenskjold prydet med den sætning.
Jeg håber ikke, at jeg har trådt nogle fans (eller modstandere) over tæerne, forhåbentligt har jeg gjort det modsatte :) Thomas blev ihvertfald glad for sin kage x2, så helt ved siden af, var det vidst ikke.....

Lyse lagkagebunde med tobleronecreme og hindbærmousse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar